2021. június 27., vasárnap

6. Blogszületésnap – Eredményhirdetés

Forrás: Pinterest


Magam is meglepődtem, hogy 32 lelkes jelentkezővel zárult a hatodik blogszületésnapi nyereményjáték. Több mint tavaly, de ez szerintem a korral és a kiválasztott könyvekkel is jár. Örültem, hogy ti is annyira lelkesedtetek a könyvek iránt, mint én, és többőtöknek akár mind a három kötet megfelel. Meglepetésemre A fekete rózsa vezetett toronymagasan, amit nem sokkal követett A nagy Gatsby, majd kicsit többel a Nimona.

Mint emlékezhettek, a bejelentő bejegyzésben nem volt megfelelő képem a nyereményekről, hiszen akkorra még nem tudtam beszerezni őket. Ezt a héten orvosoltam, és barátommal felmentünk Pestre csak ezért. Az első állomásunk az Olvasók Boltja volt, ahonnan a nagy nehezen megtalálható A nagy Gatsby kiadást szereztem meg nektek. Aztán másodiknak a Westendet céloztuk meg, ahova a többi érkezett. Természetesen én sem maradtam ki a jóból, de erről majd többet mesélek a júniusi zárásban.

 


És hogy ki lett idén Fortuna kegyeltje?

 

Dékány Dorottya – A fekete rózsa

Végh Viktória – A nagy Gatsby

Földi Erzsébet – Nimona

 

Gratulálok a nyerteseknek, akikkel e-mailben vagy valamelyik felületen fogom felvenni a kapcsolatot.

Még egyszer szeretném megköszönni mindenkinek a részvételt. Remélem, a jövőben is velem tartotok.

 

Maradok hű könyvhörcsögötök,

Réka

2 megjegyzés: