2020. augusztus 31., hétfő

Havi zárás – Augusztus 2020


Hogy hova lett az augusztus? A leghalványabb fogalmam sincsen róla. Egyszer csak azt vettem észre, hogy az utolsó hét zörget az ajtón, én viszont nem értem az eltervezett dolgaim végére. Valószínűleg túlságosan ambiciózus terveket szőttem egy olyan időszakra, mikor eleve a meleg miatt nemigazán fog az agyam, illetve a ház körül is mindig van valami munka.

Felvettek az egyetemre, így szeptembertől újra beindul a mókuskerék, de már nagyon várom. Ugyan csak levelezős leszek, így a napjaim nagyrészét továbbra is idehaza töltöm, de tanulhatok, fejlődhetek, mert szervezett keretek nélkül nagyon nehéz. Az orosz is valószínűleg emiatt csúszhatott el, na meg amiatt, hogy egy nap csak huszonnégy órából áll.



Augusztusi olvasmányaim (3470 oldal)
Siralmas mennyisség, nem találok rá jobb kifejezést. Az oldalszámmal viszont jól állok, de attól még nem csökkentettem jelentősen a várólistámat. Szerettem volna sokat olvasni, és főleg vastag regényeket, de sajnos a Sosehollal és a Kardtolvajjal sem haladtam olyan lendületesen, mint terveztem. Előbbi stílusa miatt nem csúszott, az utóbbihoz viszont nehezen ültem le. Az Üvegtrón befejező része viszont teljesen magával ragadott, szóval lehet, hogy szeptemberben újabb sorozatok befejezésének állok neki, mert az úgy látszik, jobban csúszik, mintha új világokkal ismerkednék.
Hónap kedvence: Felperzselt királyság
Hónap csalódása: Sosehol


Könyvbeszerzések
  • Bauer Barbara: Az élet hangja
  • Bauer Barbara: Az aranyműves fia
Júliusban annyira belelkesültem Bauer Barbara regényei miatt, hogy további köteteket szerettem volna olvasni az írónőtől. A Jaffa Kiadó volt olyan kedves, hogy két regényt is küldött, amely közül az elsőt témája miatt én magam kértem, a második viszont teljes meglepetésként ért.

  • Jodi Taylor: Egyik átkozott dolog a másik után (St. Mary-krónikák #1)
  • Jodi Taylor: Visszhangok szimfóniája (St. Mary-krónikák #2)
  • Jodi Taylor: Második esély (St. Mary-krónikák #3)
  • Jodi Taylor: Ösvény az időben (St. Mary-krónikák #4)
  • Jodi Taylor: Múlt vagy soha (St. Mary-krónikák #5)
  • Jodi Taylor: Semmi lány
Meglepetésekből nem szenvedtem hiányt, ugyanis még júliusban megnyertem a Galaktikások molyos nyereményjátékán a St. Mary-krónikák 5. részét, a kiadónál viszont voltak olyan kedvesek, és az eddig megjelent összes Jodi Taylor kötetet elküldték. Már csak helyet és legfőképp időt kell szánnom nekik.

  • Huszti Gergely: Mesteralvók hajnala (Mesteralvók-duológia #1)
Úgy látszik, hogy Fortuna igen kegyes volt hozzám a nyáron, mert @sooomanybooks kihívásán is én voltam a nyertes. Itt szabadon választhattam, hogy melyik könyvet szeretném, ami egyrészt jó, másrészt meg hosszú gondolkodást szül. Végül a HUBBY 2020-as nyertesére esett a választásom, mert #olvasunkmagyart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése