2022. június 6., hétfő

7. Blogszületésnap – Nyereményjáték

Forrás: Pinterest


Ez a nap más, mint a többi, ezt ti is jól tudjátok.

Másként állok neki szerkeszteni, és másként jár az agyam.

Köszöntsük hát blogom ha már ennyien vagytok,

S ajándékul fogadjátok el vidám kis dalom.

Boldog, boldog, boldog blogszületésnapot!

Kívánom, hogy legyen még sok ilyen szép napotok!

 

Kicsit hektikus időszakban köszöntött be a június, viszont mindenképp meg szerettem volna emlékezni arról a tényről, hogy immár hetedik éve osztom meg veletek a gondolataimat az olvasmányélményeimről. Ez az év lassabban telt el annak köszönhetően, hogy szabadidőm nagyrészében a szakdolgozatommal bíbelődtem. A tervezés és szervezés miatt azonban mindig hallottatok felőlem, és tudtam nektek mesélni a könyvekről, amik boldoggá tettek vagy épp kiborítottak.


Rengeteget gondolkodtam azon, hogyan is emlékezzek meg a hét évről, és az igazat megvallva sok ötletem van, de jelenleg épp időhiányban szenvedek, mert mindent egyszerre akarok megcsinálni. A NYEREMÉNYJÁTÉKOT viszont semmiképp sem szerettem volna kihagyni, ezzel is megköszönve nektek azt, hogy olvassátok a bejegyzéseimet vagy épp csak követtek valamelyik platformomon. Hihetetlen sokat jelent nekem, hogy ennyi emberrel megoszthatom az olvasás iránti szeretetemet.

 

Mely könyveket lehet megnyerni?

Ha arra gondolok, hogy mely műfajok jellemeznek engem a leginkább, akkor egyértelműen a történelmi, a romantikus és a fantasy jut az eszembe. Ezeket önmagukban és egymással keverve is szeretem, ezért esett a választásom a következő regényekre, amelyek közül mindegyiket meleg szívvel ajánlom nektek.

 

Lily Ebert – Dov Forman: Lily fogadalma

Rachel Givney: Szerelmes Jane

 

 

Jelentkezési határidő: 2022. június 12. 12.00 (még aznap este sorsolni fogok)

 

Mit kell ehhez tenned?

Kitöltened a Rafflecopter dobozt a következő szempontok alapján!

  1. Kövesd a blogot Molyon, Facebookon vagy Instagramon. Hogy ezt vissza tudjam keresni, kérlek add meg a felhasználónevedet (a részvételhez elég egy felületen követned).
  2. Add meg, hogy melyik könyvet szeretnéd megnyerni. (megjelölheted mind a kettőt is, ami természetesen több esélyt jelent, de ilyen esetben legyen egyértelmű a prioritási sorrend)

A nyereményjáték megosztása nem jár plusz ponttal, viszont ezzel elősegíted azt, hogy másokhoz is eljusson a híre!

 

Ha bármi kérdésetek van, nyugodtan írjatok. Szívesen segítek a felmerülő problémák megoldásában.

 

a Rafflecopter giveaway

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése