2022. június 13., hétfő

7. Blogszületésnap – Eredményhirdetés


Tegnap zárul a nyereményjáték, viszont csak ma jutottam el odáig, hogy eredményt hirdessek. Összesen 28 jelentkezés érkezett, ami kevesebb, mint tavaly, viszont a két könyv fej-fej mellett haladt végig. Sokáig vacilláltam, hogy mikor és hol szerezzem be nektek a köteteket (mert a bejelentős képen még a saját példányaim voltak), de végül a rendelés mellett döntöttem. Ugyan jártam a Könyvhéten (amiről majd hamarosan mesélek nektek), de nem akartam megtömni a csigaházamat, viszont onnan is szereztem be nektek két apróságot.


 

Most már viszont nem szeretném tovább húzni az időt, jöjjenek a szerencsések.


@flowerwreathbookshelf – Lily fogadalma

Sas Viki – Szerelmes Jane

 

Gratulálok a nyerteseknek, akikkel e-mailben fogom felvenni a kapcsolatot.

Még egyszer szeretném megköszönni mindenkinek a részvételt. Remélem, a jövőben is velem tartotok.

 

Maradok továbbra is könyvmoly társatok,

Réka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése