2016. április 30., szombat

Havi zárás – Április 2016


Ha április, akkor Könyvfesztivál, aminek következtében sok új regény kerül ki a piacra. Idén is jobbnál jobbak jelentek meg magyar fordításban, amiből alig győz válogatni az ember, de még nem találták fel a terülj-terülj pénztárcácskámat. Bár már jó előre tudtam, hogy idén se látogathatok el a Millenárisra, mégis annyira ott akartam lenni. Az izgalmas beszámolók is növelték bennem a rossz érzést. Nem baj, majd jövőre talán összejön. Kárpótlásul annál többet olvastam, és a könyvre csábulásból sem maradtam ki. Egyszerűen képtelen voltam ellenállni a kísértésnek.

Áprilisi olvasmányok: (3674 oldal)
- Philippa Gregory: A Sötétség Rendje (A Sötétség rendje 1.)
- Kemese Fanni: A napszemű Pippa Kenn (A napszemű Pippa Kenn 1.)
- Kemese Fanni: A viharszívű Mya Mavis (A napszemű Pippa Kenn 2.)
- Ephraim Kishon: Abraham kann nichts dafür
- Dodie Smith: Enyém a vár
Az eltervezetteket mind tudtam teljesíteni,bár ebben a hónapban a bödönös olvasmány kimaradt. Majd valamikor csak behozom magam ott is. Igazán változatos palettát sikerült összeolvasnom.

Májusi tervezet:
- Barbara Erskine: Az idő örvényében
- Lilian H. AgiVega: Második Atlantisz
- Betty Mahmudi: Lányom nélkül soha
Ian Ogilvy: Miesel und der Drachenhüter
Áprilisban elhatároztam, hogy a szeptemberi iskolakezdésig felfrissítem a helyenként berozsdásodott némettudásomat, ezért minden hónapban elolvasok egy német nyelvű könyvet. Jó kis gyakorlás lesz. 


Beszerzések:

Végül de nem utolsó sorban következzenek a bűnözéseim. Mentségemre legyen mondva, nem költekeztem magam túl. Bele se merek gondolni, mi lett volna ha rászabadulok a standokra. A kis szatyrok nem lettek volna elegendőek.
  • Naomi Novik: Rengeteg
    Evvel a könyvvel már jóval a magyar megjelenése előtt találkoztam, és megtetszett. Ezért is örültem, hogy kiadták kis hazánkban.
  • Rachel Hartman: Seraphina
    Egy másik sárkányos történet. Lesz egy kis összehasonlítási alapom.
  • Mary E. Pearson: Az árulás szíve
    Kíváncsi vagyok, hogy fog tetszeni így, hogy már végig tudom, ki kicsoda.
Mára ennyi lettem volna.
További szép napot!
Babó Buca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése