2015. június 25., csütörtök

Vakáció Book Tag

A napsütéstől felbuzdulva, meg hogy már annyi helyen láttam ezt a kihívást, úgy gondoltam, én is megcsinálom. A végső löketet a The Book of Souls adta, amit köszönök Annának.
Naszóval, lássuk a medvét!


1. Másmilyen hangulatú könyveket olvasol nyáron, mint a többi évszakban?
Egyáltalán nem. Éppen azt, ami kezembe kerül a polcomról. Nálam ez inkább hangulatfüggő. 

2. Melyik könyvszereplővel nyaralnál szívesen együtt?
Hmmm…Az attól függ, hogy hol, és milyen nyaralás lenne. Egy Londoni városnézést leginkább Gideon de Villiers-vel ejtenék meg. De nem haragudnék azért sem, ha D’artagnan vagy Mr. Darcy lenne a kísérőm egy nyugat-európai körúton.

3. Egy nyári hangulatú könyvborító?
Egy jó kis táborozás sosem árt...


4. Egy könyv, aminek címében szerepel az, hogy vakáció?
Jules Verne – Kétévi vakáció

5. Képzeld el, hogy a tengerparton ülsz, csodás az idő. Mit olvasol éppen?
Oda mindenképpen egy vaskos könyv kell, úgyhogy Trónok harcát bújnám :)

6. Egy kékszínű borító- ég, tenger?
Scott O’Dell – A kék delfinek szigetét hoztam ide. Nem is emlékszem, mikor olvastam el, olyan régen volt.  

7. Egy sárga színű borító - homok, nap?
Először, mint szerintem oly sok embernek a Tűzpróba borítója ugrott be, de mivel még nem olvastam, ezért nem éreztem jogosnak, hogy kirakjam. Így egy olyan könyvre esett a választásom, amelyet édesanyám polcán találtam tavalyelőtt nyáron.




8. Kivel mennél el egy pörgős hawaii buliba?
Öhm… Mivel nem vagyok egy nagy partiállat, így inkább kihagynám. De nagy unszolásra hagynám magam rábeszélni. Ehhez nagyon értenek egyesek... Ekkor már Pósa Ricsivel mennék el szívesen, természetesen a barátaim mellet.

9. Egy dal, amiről a vakáció jut eszedbe?
Abszolúte…


10. Hány könyvet tervezel elolvasni a vakáció alatt?
Pontosan nem tudnám megmondani, majd amennyi jön. Szeretnék minél többet.

10+1. Három kihívottad?
Nem terveztem itt senkit sem megnevezni, de mindenkinek ajánlom. Jó szórakozást hozzá :)




Már készülök a legújabb kritikára, úgyhogy hamarosan újra jelentkezem.
Addig is maradok,
Babó Buca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése