2017. szeptember 2., szombat

Havi zárás – Augusztus 2017


Eltűntem, de itt vagyok. Nem mintha annyira számítana ez a bejegyzés, de azért megírom. A magam kedvéért, mert elvileg ez az én olvasónaplóm. Jobban szem előtt kéne tartanom ezt az aspektust. 
A hónap felében nyaralni voltunk a Balatonon, ahol a napon olvasás mellett nemigen csináltam mást. Jó, anyával főznünk kellett, de amint tehettem, lefoglaltam egy nyugágyat. Felfedeztem a napozás előnyeit. Eddig nemigen szerettem, de rájöttem, hogy így háborítatlanul olvashatok, és emellett még szép színem is lesz. Végig jó időnk volt, ami igen csak meglepett. Nem volt kánikula, de azt amúgy sem szeretem. Túráztunk is, ami az új lábamnak jó kis kihívás volt. Várak és hegyek kerültek terítékre. Felfedeztem újra, hogy mennyire is szeretek kirándulni, és ezt a jó szokásomat a jövőben is folytatni fogom.
Nyakamon az egyetem, és amint hazajöttünk, azzal kezdtem el foglalkozni. Meg úgy általánosságban utolérni magamat, mert két hét kihagyás rengeteg. Felvettem a tárgyaimat a sok ETK-s halogatás után, beiratkoztam táncra és ennek apropóján megrendeltem az első kontaktlencsémet. Segítőként ellátogattam a bALEK-hétre is, ami így teljesen más volt. Sokkal fárasztóbb, mint résztvevőként. Vasárnap az előkészítő munkáknál voltam jelen, illetve csütörtökön látogattunk el fertőrákosi strandra, alias "Ibizára". Már nagyon várom a jövő évet, mikor mi leszünk a soron.

Augusztusban olvastam: (4970 oldal - Hűha, ez igen, puszi, puszi!)
A nyaralásnak és a jó időnek hála rengeteg időm volt olvasni. Meg is lepődtem, hogy mind a négy könyvet elolvastam, amit vittem. Nem is lett volna elég, ha nem veszek még pluszban hozzá. Mert a két hét hosszú idő. Próbáltam vastag és lassan haladósakat vinni, de jöhetett volna még pár.
- Böszörményi Gyula: Mindörökké várni
- Scott Westerfeld: Behemót (Leviatán #2)
- Trudi Canavan: Magie (Die Gilde der Schwarzen Magier #0.5)
- Deborah Harkness: Az éjszaka árnyai (Mindenszentek-trilógia #2)
- Scott Westerfeld: Góliát (Leviatán #3)
- Joy Adamson: Elza és kölykei (Oroszlánhűség #2-3)
- Garth Nix: Sabriel (A Régi Királyság #1)
- Dan Brown: A Da Vinci-kód (Robert Langdon #2)
- Licia Troisi: Gyilkosok szektája (Égvilág #1)
- Kerstin Gier: Für jede Lösung ein Problem

Szeptemberben tervezem:
- Petra Durst-Benning: Die Liebe des Kartographen
- Kerstin Gier: Az álmok második könyve (Silber #2)
- Émile Zola: Hölgyek öröme
- Demi Kirschner: Öld meg Jana Robinst! (Ellopott élet #1)
- Octave Mirbeau: Egy szobalány naplója
Majd meglátjuk, hogy mennyire jut ténylegesen időm. Ha újra beáll a napi rutinom, akkor jobb lesz. De jelenleg még nagyon a nyári időszámításban élek.

Beszerzések:



- Scott Westerfeld: Góliát (Leviatán #3)
Megszerettem a sorozatot, és az első két rész után muszáj volt a harmadikat is olvasnom. De mivel nyaralásra mentünk, a házhoz szállítás lehetetlen volt, a könyvesboltban kószálva meg tudtam, hogy nem bukkanok rá. Szerencsére Keszthelyen a régi Alexandra helyén Líra-Móra nyílt, ahova aztán végül megrendeltem. És azonnal rávetettem magamat.

- Dan Brown: A Da Vinci-kód (Robert Langdon #2)
- Licia Troisi: Gyilkosok szektája (Égvilág #1)
Idén is ellátogattunk a káptalantóti Lilomkertbe, ami egy termelői piac, ahol minden van, min szem szájnak ingere. A könyvek se maradnak ki a jóból, bár csak egy stand foglalkozik velük. Visszatérő vásárlóként csak gyönyörködtem a régebbnél-régebbi könyvekbe, nem is reméltem, hogy találok magamnak valót. Aztán a utolsó dobozok hoztak megváltást. Először Dan Brown könyvet láttam meg, és azonnal tudtam, hogy ez nekem kell. Aztán két Licia Troisi könyv is a kezembe került, melyek közül ez jött haza velem. Nem tudom, hogy jobban jártam volna-e a másikkal, ezt már sosem tudom meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése