2017. június 30., péntek

Havi zárás – Június 2017


Miközben ez a bejegyzés kikerül én épp a Balatonról zötykölődök hazafelé. Mert miért is ne pont velem essen meg az a szörnyűség, hogy amikor a legnagyobb szükségem lenne a szemüvegemre, elfeledkeztem róla és ott maradt a nyaralónkban. De legalább már nálam van, így jól fogok látni holnap, amikor is végre elmehetek a VOLTra. 
Élvezném én a szünetet, de júniusban munkára adtam a fejemet. Nem kenyerem a semmit tevés, mert a legnagyobb pihenés közben is teendők listázódnak. Szóval nem unatkozom.
Idén sikerült végre kilátogatnom a budapesti Könyvhétre, ami egy nagy élmény volt számomra. A részletes beszámolómat ITT olvashatjátok el. Más dolog nemigen történt velem.

Júniusban olvastam: (3150 oldal)
- Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó (Ambrózy báró esetei #3)
- Böszörményi Gyula: Bitó és borostyán (Ambrózy báró esetei #2.5)
- Jane Austen: Szerelmek és ballépések
- Jane Austen: Jane Austen levelei
- Julie Kagawa: Vaskirály (Vastündérek #1)
Ez a méteres, akarom mondani méretes lista a napi bejárásnak köszönhető. Mert mi mással tölteném el a két óráig tartó bezártságot, minthogy a képzeletem segítségével kiszabaduljak onnan. Ha csak egy pillanatra néztek rá, akkor is feltűnik a sok J.A. Ennek vajon mi lehet az oka? Már csak két hét, és kiderül.

Júliusban tervezem:
- Helen Halstead: Mr. és Mrs. Darcy
- Kae Westa: A démon és a papnő
- Pierrot – Gábor Endre: Magister M (Jonathan Hunt kalandok #3)
- Deborah Harkness: Az éjszaka árnyai 


~~~


Könyvbeszerzések:
Mivel majdnem minden könyvemet a Könyvfesztiválon szereztem be, így nem szándékoztam róluk külön írni, mert  beszámolós bejegyzésben úgyis megemlítettem mindent.
- Jane Austen: Szerelmek és ballépések
- Jane Stubbs: Thornfield Hall lángokban
- Charlie N. Holmberg: A papírmágus
  (A papírmágus trilógia #1)
- Mary Robinette Kowal: Tünékeny illúziók
  (Bűbájoló történet #1)
- Mary Robinette Kowal: Üvegbűbáj
  (Bűbájoló történet #2)
- Mary Robinette Kowal: Sosemvolt nyár
  (Bűbájoló történet #3)
- Jane Austen: Pride and Prejudice
- Jane Austen: Persuasion
- Jane Austen: Sense and Sensibility
- Nyulász Péter: Helka (Helka #1)

De ez a kettő csak pár nappal később érkezett meg. Mekkora öröm volt, mikor végre kézbe foghattam őket. 
- Böszörményi Gyula: Bitó és borostyán
  (Ambrózy báró esetei #2.5)
- Böszörményi Gyula: Mindörökké várni


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése