2017. február 8., szerda

Rapid Book Tag


Köszönöm szépen ez úton is @NagyDorkának a kihívást. Az ő válaszait ITT láthatjátok. Most pedig jöjjenek az enyémek.


Puha vagy keménytáblás könyv?
Régen csak és kizárólag a kemény táblásra esküdtem, hiszen a mesekönyveim és az első regények is ilyen formátumban kerültek hozzám. Ahogy azonban telt-múlt az idő, egyre nyitottabb lettem, de még akkor sem bíztam magamban, hogy eléggé tudok vigyázni a puha kötésre. Ma viszont már csak a piszkos anyagiak döntenek.

Online vagy könyvesbolti vásárlás?
Szeretek könyvesboltokban bóklászni, de többnyire az online mellett döntök. Ennek egy egyszerű oka van: nagyobbak az akciók.

Trilógiák vagy Sorozatok?
Igazából a trilógiák is sorozatok, ha úgy vesszük, ezért inkább úgy tenném fel a kérdést, hogy 
Önálló könyvek vagy sorozatok?
Itt mindenképpen az utóbbira dől a libikóka karja. Ha megszeretek egy világot, akkor onnan nagyon nehezen akarok szabadulni.

Hősök vagy Rosszfiúk?
Inkább hőspárti vagyok. A kifogástalan jellem és minden vele járó tulajdonság sokkal jobban megfog.

Melyik az az egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
Jelenleg a Brooklyn, amihez a filmet is mindenképpen nézd meg!

Ajánlj egy alulértékelt könyvet.
Fel lehet hánytorgatni a hibáit, de nekem összességében tetszett.

Melyik volt az utolsó könyv, amit befejeztél?
Saroo Brierly: Oroszlán

Mi volt a legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?
Mivel mindig akad a kezembe egy könyvjelző, így azokat használom. 

Használt könyvek: Igen vagy nem?
Nem viszolygok attól, ha egy könyvnek múltja van. Attól még nem veszít a története az értékéből, hogy más is olvasta előtte.

Karakterek vagy cselekmény?
Cselekmény, mert amellett a gyengébb karakterek is elférnek. Viszont, ha karakterek vannak, de nem történik semmi, akkor a fene ette meg.

Hosszú vagy rövid könyvek?
Hosszú, de nem szeretem, ha túlságosan elnyújtják, miközben nem történik semmi sem.

Hosszú vagy rövid fejezetek?
Hosszú, mert nem szeretem az agyontördelt dolgokat.

Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut.
Böszörményi Gyula: Ármány és szerelem  édesanyám most olvassa
Lois Lowry: Az emlékek őre – két hete láttam a filmet 
Scott Westerfeld: Leviatán – Nagyonnagyonnagyon el akarom olvasni

Mik azok a könyvek, amik megnevetettnek vagy megsiratnak?
A siratósak inkább megmaradnak, mert nevetni sokszor szoktam.
Soman Chainani: Itt nincsenek hercegek

A mi világunk vagy kitalált világok?
Nekem ez aztán teljesen mindegy. A lényeg, hogy jó legyen.

Mit gondolsz a hangos könyvekről: Igen vagy nem?
Öcsém kezdetben a kötelezőket így „olvasta”, és szerintem jó dolog.

Ítélsz könyvet borító alapján?
Sajnos igen. Általában a szép borítóktól csábulok el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése