2015. augusztus 1., szombat

Havi zárás – Július 2015


Tik-tak-tik-tak....
Az idő fogy. A nyári szünet fele már a hátunk mögött van.
Ebben a hónapban sok minden történt velem. Részt vettem életem első fesztiválján az öcsémmel és a legjobb barátnőmmel, ami eszméletlen Volt. Én még ennyi embert még sohasem láttam egy kupacban. Tömörültem az első sorokban, csápoltam a közepén, dudorásztam a színpadok között sétálva. Emellett a táncegyesületem szokásos nyári táborára is elmentem, de még így is maradt időm a drágaságaimmal foglalkozni.


Júliusi olvasmányok: (2183 oldal, megszámoltam)
- Mikó Csaba: Tükörváros titka
- Böszörményi Gyula: Rontásűzők 3. - A tündérköd
- Sarah MacLean - A csábítás kilenc szabálya
- Meg Rosoff - Majd újra lesz nyár
- Lauren DeStefano - Hervadás (véleményezmény hamarosan)
Jól teljesítettem ebben a hónapban, úgyhogy ismét felállítok egy listát, hogy azért mégse unatkozzak, bár ez mostanában nem igen jellemző rám.


Augusztusi tervezet:
- George Elliot: Büszkeség és ártatlanság (talán most már eljutok odáig, hogy a kezembe veszem)
- Chanda Hahn: Bűbájtalan (Balszerencsés tündérmese 1.) (már csak a fele van hátra, úgyhogy hét elején krityika várható)
- Marissa Meyer: Cinder (Holdbéli krónikák 1.)
- Laini Taylor: Füst és csont leánya
Ezeket mindenképpen, aztán ahogy az időm engedi...


Beszerzések:


Új résszel bővül a havi zárás rovatom, mivel ebben hónapban nem tudtam türtőztetni magamat az Alexandra óriási nyári akciója miatt, melynek, szerintem, egy könyvszerető ember sem tud ellenállni. Úgyhogy jó könyvmoly létemre írtam egy hosszú bevásárlólistát és két részletben be is szereztem őket.



Az első kupac, melyet lelkes könyvesbolt válogatás eredményének tudhattok be:


  • Lauren DeStefano: Hervadás
    Tavaly ősz óta szemezgettem vele a Győri Metróban, csak valahogy sosem vettem rá magamat, hogy megszerezzem. Főleg a borítója fogott meg.
  • Barbara Erskine: Az idő örvényében
    Eredetileg nagynénémnek szántuk volna, de megtetszett, úgyhogy maradt nálam. Kíváncsi vagyok, milyen lesz, mert szeretem az időutazósdit.
  • Marissa Meyer: Cinder
    Ki tudna ellenálni az ilyen fülszövegnek. Hogy én nem, az biztos. Imádom a meséket, úgyhogy lehet, új kedvencet avatok?

  • Meg Rosoff: Majd újra lesz nyár
    Disztópia minden mennyiségben. Végre rászántam magamat, az első ilyen témájú könyv elolvasására, és nem csalódtam. Továbbiak fogják követni, az biztos.
  • Laini Taylor: Füst és csont leánya
    Imádom Prágát, beszippant a varázsa. Így tehát nem volt kérdéses, hogy megszerezzem. Csak idő kérdése volt csupán.

Aztán nem bírtam ellenállni a kísértésnek, és rendeletem még. Le kellene állítanom magamat. De egyszerűen nem megy. Talán a következő hónapban. :)


  • Lilian H. Agivega: Második Atlantisz 1-3.
    Nem apróztam el :) Mivel az egész sorozat le volt értékelve, és az első fülszöveg alapján megtetszett, nem volt kérdés, hogy maratoni olvasást fogok ebből is tartani.


  • Robin LaFevers: Gyilkos kegyelem (A halál szépséges szolgálólányai 1.)
  • Robin LaFevers: Sötét diadal (A halál szépséges szolgálólányai 2.)
    Feltehetnétek a kérdést, hogy miért vettem meg látatlanba a sorozat első két kötetét. Mi van ha mégsem tetszik? A válsz egyszerű: jó értékeléseket olvastam róla,és megtetszett a borítójával egyetemben.
  • Chanda Hahn: Bűbájtalan (Balszerencsés tündérmese 1.)
    Ebbe már vagy két hónapja beleolvastam, és megtetszett a maga bájával. Meg hát ki nem szereti a Grimm meséket?
Emellett van még könyvutalványom is egy kisebb helyi könyvkereskedésbe, amelyet a kiemelkedő 8 évi teljesítményemért kaptam az iskolámtól. Meg is rendeltem jó pár régóta áhított könyvet, de közüllük csak egy érkezett meg:

Jo Baker: Longbourn árnyékában
Ez egy újabb Büszkeség és balítélet tovább, vagyis inkább átgondolás a szolgák szemszögéből. Már egy pár ilyenen átrágtam magamnak, de ez kifejezetten ígéretesnek hangzik.


Puhatáblás: 8 db
Keménytáblás: 4 db


Egyszer ennyi lettem volna mára. 
Maradok nektek hűséges könyvmolytársatok,
Babó Buca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése