2017. március 1., szerda

Havi zárás – Február 2017


Nagyon is éreztem, hogy ez az év legrövidebb hónapja. A napok csak teltek, és mire kettőt pislogtam, már itt is vége. Úgy érzem, hogy sok mindent csináltam, mégsem látom a gyümölcsét. A tevékeny életmódnak köszönhetően, mely a második félév kezdésének tudható be, a sok tervem közül vajmi kevés valósult meg. De ez így szokott lenni, ha túllövök a célon. Én is ember vagyok, aki nem képes 24-ből 25 órát aktívan kihasználni, pedig milyen jó lenne.
Belevetettem magam a munka világába, és a kollégiumi létbe is vissza kellett szoknom. Másfél hónap alatt rendesen elkényelmesedtem otthon. Az időbeosztásom egy káosz, nem sikerült még új heti rutint felépítenem. Jó volt gimnáziumban, hogy csak szeptemberben változott minden, utána meg békén hagyták.
bALEKszámláló, fordított tanszék, csak hogy párat említsek a jóból. A hagyományőrzés vonata robog tovább, bár most azért több nyugtunk van. 
Az olvasásra sem jutott annyi időm. Nekiálltam a beadandógyártáshoz szükséges szakkönyveknek, viszont ezekkel sem haladok. De jó lesz végre otthon tölteni a hétvégét, mert olyankor produktívabb vagyok.

Ezeket olvastam februárban: (1212 oldal)
Nem nagy mennyiség, én is azt hittem, hogy többre fogja futni. Elhavazódtam, de előbb-utóbb csak kimászok ebből a gödörből is.

Ezeket tervezem márciusra:
Túlélni a hónapot!
A szakkönyveken kívül szórakoztató irodalmat is olvasni. Konkrét tervem nincsen, mert jelenleg hat monstrum lebeg a szemem előtt. Nem is annyira oldalszámilag, hanem tartalmilag nehezek.

Beszerzések:
- Scott Westerfeld: Leviatán
- Scott Westerfeld: Behemót (Leviatán 2.)
Frissen, egyenesen tegnap vettem át ezeket a könyveket. Egyszerűen bezsongtam rájuk, mikor először megláttam a sorozatot Zsófi videójában. Steampunk, I. világháború, Monarchia, de mégis külföldi szerző tollából. Nagyon ígéretesnek hangzik.



Nektek hogy telt a hónap? 
Remélem nem annyira kaotikusan, mint az enyém.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése