2015. november 30., hétfő

Havi zárás – November 2015

Végre beköszöntöttek a hideg reggelek. Ideje volt, ugyanis nem a tavaszhoz, hanem a télhez közeledünk. A zimankós napokon nincs is jobb mint bevackolni magunkat a takaró alá egy jó könyv és egy csésze forró ital társaságában.

Novemberi olvasmányok: (3434 oldal)
- Ernst Theodor Amadeus Hoffmann: Diótörő
- Sara Raasch: Hó mint hamu (Hó mint hamu #1)
- Ann Downer: Ein Nest voller Magie
- C. J. Daugherty: A Cimmeria titka
Azt a hét meg a nyolcszázát. Rendesen rám jött az olvashatnék.

Decemberi tervezet:
- Charles Dickens: Karácsonyi ének
- Marissa Meyer: Scarlett (Holdbéli krónikák #2)
- Laini Taylor: Vér és csillagfény napjai (Füst és csont leánya #2)
- Robin LaFevers: Halandó szív (A halál szépséges szolgálólányai #3)


Beszerzések:
Még a hónap elején volt szerencsém ellátogatni a XV. Győri Könyvszalonra. Vagy tíz éve jártam utoljára könyves rendezvényen. Nem kell mondanom, hogy akkor még Csukás István könyveket dedikáltattam. Azok a szép idők... Az egész hangulat semmit sem változott. Ahogy ott sétáltam a standok között, megcsapott a tömény könyvszeretet. A Móra kiadónál bóklászva rábukkantam régi kedvenceimre, a Könyvmolyképzőnél pedig az újaknak volt nagy csáberejük. Végül is csak 5 könyvvel lettem gazdagabb, melyek közül kettőt ajándékba kaptam, hiszen szülinapom volt.

   

  • Lewis Caroll: Alice Csodaországban
  • Lewis Caroll: Alice Tükörországban
  • Charles Dickens: Karácsonyi ének
    Ezt a hármat a Líra csoport 2+1-es akciója keretében szereztem be. Már nyáron kinéztem őket magamnak, de most jutottam oda, hogy e zsebnyi tünemények büszke birtokosa legyek.
  • Chanda Hahn: Tükröm, tükröm
  • Robin LaFevers: Halandó szív
    Mindkettő sorozatfolytatás, melyeket mindenképpen el akartam/akarok olvasni. 
És a legjobb...
Győrnek több német testvérvárosa is van, akiket meghívtak erre az eseményre. Ők az ottani könyvtárak által leselejtezett könyveket hozták el, melyekre a lelkes magyar olvasók már le is csaptak. A dobozok és a polcok körül keresgélő embereket lehetett látni. Sokuknak mindegy volt, hogy mit is visznek el, csak az számított, hogy németül volt. Én azért egy kicsit kritikusabb voltam, de engem is megcsapott a német olvasmányok szele. Ezeket nem hagytam ott:


  • Die Star Wars Saga
  • Ann Downer: Ein Nest voller Magie
  • Ian Ogilvy: Miesel und der Drachenhüter
  • Trudi Canavan: Magie
Emellett azért még vettem is párat, mert fantasyk, és mert sorozatfolytatások az utolsót kivéve. Annyira vártam már ezeket a könyvket, és örülök, hogy végre olvashatom is őket.


  • Marissa Meyer: Scarlet
  • Laini Taylor: Vér és csillagfény napjai
  • Samantha Shannon: A mímes rend
  • Sara Raasch: Hó mint hamu

Ajándék: 6 db
Vétel: 7 db

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése