2015. október 31., szombat

Éjszaka Gyermekei Book Tag

 
Erre a tagre az Egy könyvfüggő vallomásai-n találtam rá. Mivel idén nem igazán hangolódtam a Halloweenra ijesztő könyvek olvasásával, ezért most egy tag formájában ezt megteszem. De ami késik, nem múlik.

1. Vámpír
Lisa Jane Smith: Vámpírnaplók – Stefan & Damon Salvatore

 2. Vérfarkas
Joanne Kathleen Rowling: Harry Potter és az aszkabani fogoly – Remus Lupin

 
3. Zombi
Seth Grahame-Smith: Büszkeség és balítélet meg a zombik – csak beleolvastam, de nekem túl bizarr volt, de filmen mindenképpen megnézem.

4. Szellem
Kerstin Gier: Rubinvörös – James, a Saint Lennox iskola bóklászója

5. Varázsló/igéző
John Ronald Reuel Tolkien: A Gyűrűk Ura – Gandalf 

6. Tündér
Böszörményi Gyula: Rontásűzők sorozat - Nyéktüske

7. Démon
Peter Freund: Laura und der Kuss des schwarzen Dämons
/Laura és a fekete démon csókja/

 
8. Angyal
Laini Taylor: Füst és csont leánya – Akiva

9. Földönkívüli
Jennifer Lynn Armentrout: Obszidián – Damon Black

 10. Természetfeletti képességekkel rendelkező ember
Böszörményi Gyula: Gergő sorozat – Gergő (révülés)

Remélem tetszett ez a kis tag, én remekül szórakoztam rajta. Ma még jönni fogok egy zárással, hiszen október utolsó napját írjuk.
Addig is maradok, 
Babó Buca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése