2015. szeptember 23., szerda

Autumn Book Tag


Ma kezdődött el a csillagászati ősz, ezen felbuzdulva gondoltam, kitöltöm a következő Taget, melyre Lindánál bukkantam rá először. Jó kis ráhangolódásnak szánom az előttem álló időszakra. 


Mit szeretsz legjobban az őszben?
A színes leveleket, a szüretet, az almaszedést, a kabáton még éppen hogy át nem fújó szeleket, az arccirógató napsugarakat, ködös reggeleket, a mókusokat. Imádom az évszakot, úgy ahogy van.

Melyik az a könyv, ami emlékeztet az iskolás napjaidra?
Leginkább a kötelező olvasmányaim, na meg az iskolában játszódó történetek, vagy csak egyszerűen kapcsolódjon hozzá egy iskolai élmény.

Melyik az a borító ami őszi hangulatot idéz számodra? 

Melyik a kedvenc horror/Halloween történeted?
Egyetlen egy ilyen könyvet olvastam ezidáig, mégpedig Paul Ruditis Tíz kicsi boszorkányát. Sokra nem emlékszem belőle, olyan rég volt. De rendesen cidriztem pár helyen, hiszen még elég kicsi voltam.

Melyik a kedvenc horror/ Halloween filmed?
Bevallom, még egyetlen egy horror filmet sem láttam, mert félek tőlük. A Halloween témakörhöz is csak egy filmet találtam, az Olsen ikrek fűszereplésével készült Két tojás száz bajt csinált.

Melyik őszi megjelenésű könyvet várod a legjobban?
Chanda Hahn Tükröm, tükrömje, és Mary E. Pearson Az árulás csókja már nem ér, mivel ezeket szeptember elején kiadták, így marad puszta kíváncsiságból Erika Johansen Tear királynője című könyve.

Melyik őszi megjelenésű filmet várod a legjobban?
A Pán és A kis herceg vetekszik egymással, de nem tudok választani. 

Melyek azok a könyvek, amiket idén tervezel elolvasni?
Az nagy őszi kívánságlistások mellett a várólistámból minél többet. Mivel mostanában rengeteget leszek itthon, ezt tartani is tudom.:)

Kiket taggelsz be?
Szorgos molytársaim közül sokan kitöltötték már, de várjunk csak... Találok én bloggerinát, ha akarok. Szeretnélek meghívni, Hilla. Ha lesz időd az iskolai rohanás, remélem, te is kitöltöd. :) 
Emellett bárki nyugodtan elviheti, akinek kedve szottyan hozzá.

Mára ennyi lettem volna. További szép, lehetőleg esőmentes napot kívánok nektek.
Maradok továbbra is,
Babó Buca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése