2015. augusztus 30., vasárnap

Havi zárás – Augusztus 2015


Ezzel az utolsó bejegyzéssel még jelentkeznék, mielőtt útra indulok. Lezárom a nyarat, melynek utolsó napjain egy kis színt is sikerült szereznem, és elkezdek egy új életformát, hiszen a kórház mellett egyetemista leszek, a lógós fajtából.


Augusztusi olvasmányok: (1810 oldal)


Szeptemberi tervezet:
- George R. R. Martin: Trónok harca
meg ami jön még...


Beszerzések:

Megfogadtam múlt hónapban, hogy nem csábulok el többet. Ezt azonban nem tudtam betartani, mivel annyira hívogató volt az Alexandra. Szegény ösztöndíjamnak úgy látszik lassan lőttek.

A győri Árkádba nem én citáltam be apát, hanem ő engem, és már ha ott jártunk... Nem volt menekülésem.

  • E. M. Forster: Szoba kilátással
    Már a Lázi Kiadós változatával is szemezgette, de aztán nem lett belőle semmi. Most viszont nem hagytam ott. Bár még nem olvastam Forstertől, de majd meglátjuk, hogy milyen lesz.
  • E. M. Forster: Ahol angyal se jár
    Még valamikor tavasszal egyik molyos böngészésemen akadtam rá a erre a könyvre, megtetszett a címe, de aztán mégsem lett belőle várólistás.
  • C. J. Daugherty: A Cimmeria titka
    A megjelenése óta figyelgetem, csak eddig még nem szántam rá magamat. Júliusi könyvtúrámon sikeresen ellenálltam a kísértésnek, de most már nem tudtam.

Könyves délelőttöt tartottunk Coraxxal Sopronban, ahol csomagot vettem át, melynek tartalma a következő:


  • Veronica Rossi: A végtelen ég alatt
    Már egy hónapja is szemezgettem vele a könyvesboltban, de végül is nem vettem meg. De nálam az ilyen könyvek egyszer csak valamilyen úton módon mindig bevándorolnak a bevásárlókosaramba egy másik alkalommal.
  • Ruta Sepetys: Árnyalatnyi remény
    Megfogott a fülszövege. Mivel témáját tekintve történelmi, ezért nem férhetett kétség ahhoz, hogy megkaparintom.
  • Félix J. Palma: Az idő térképe
    Időutazás. London. Az Időtlen szerelem trilógia óta oda vagyok meg vissza az időutazásért. Ezért ez a könyv is felkerült a KELL listára.
  • Deborah Harkness: A boszorkányok elveszett könyve
    Borítóját pillantottam meg először, majd elolvastam a fülszövegét. Kíváncsivá tett.
Újabb három példánnyal bővült a Jane Austen gyűjteményem.



  • Jane Austen: Catharine
    Megörültem a Helikonos Kiadásnak, azzal azonban nem számoltam, hogy nem egyezik meg a Lázissal. Nem baj, legalább valami meglesz kétszer is :)
  • Jane Austen: Szerelem és bartság
    Nagy duzzogva megvettem ezt is. Miért hiányozzanak pont az apróságok? :D 
  • Syrie James: Az elveszett Jane Austen kézirat
    Az írónőtől már olvastam, és tetszettek. Gondoltam, ebben sem kell majd csalódnom.

!!!! Új kiegészítés, melyet csak sebtiben toldok hozzá. Az egyik röpke bevásárlókörútomon akadtam bele Samantha Shannon Csontszüretjébe. Röpke örömtancot lejtettem hazafelé menet.


Puhatábás: 6 db
Keménytáblás: 5 db

Akkor ennyi lettem volna mára.
Maradok, remélem egészben,
Babó Buca

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése